18 April 2011

Nu har det blivit sådär igen att man inte skrivit på ett tag men sånt är livet :) Livet är fullt upp med något hela tiden :) Jobbar skolan vänner fixar å plockar hemma och så :)
Och nu är det ju så underbart väder så man kan ju inget annat än att njuta :)
Just nu ligger jag i sängen skönt är det :)
Idag så vaknade jag hemma hos morsan, gick upp och duscha och åt frukost och gjorde mig i ordning och sen iväg till morbror Danne och jobbade en sväng sen åkte jag hem till Bellas mamma och njöt i solen med henne såå lovely!
Sen hämtade Malin mig och vi åkte till Biltema och handla till hennes mamma och två stora baljor som hästarna ska ha vatten i. Sen åkte vi hem och sen skulle Malin iväg till hästarna och då kom ja på att jag inte ville sitta inne så jag följde med först ner till dom i runboholm och mockade och greja och satt i solen och njöt lite mer, sen åkte vi och handlade lite och sedan till dom andra hästarna och fyllde i vatten i dom nya baljorna vi köpt och sen tog in dom. Sen hem och laga mat det blev Kyckling bitar och pommes o beasås :)
Sen låg vi i soffan och mulla lite Chips å dip och sen kom pappa hem :) och Nu ligger man i sängen efter dagen skönt som feeeeen :)
Imorgon ska man arbeta lite här hemma så man tjänar lite pengar som man ska ha till Elmia på lördag :) det behövs verkligen :) Nu har jag börjat bli lite taggad iallafall :) var inte de förut idag så :) men de är ju bara Måndag :)
Och de som är mer skönt det är att man jobbar bara på onsdag den här veckan på klippet guld!
Och de är också skönt med lov kan man ju verkligen säga!! :)
Ne nu blire att fixa lite och sen sova :)
Nattii !!



Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0