3 Februari 2011

Nu ligger jag i min säng och imorgon är det fredag gud vad skönt!
Ja den här veckan har jag inte gjort så mycket, ikväll så var jag på bio med Pappa och malin på änglagård var vi den var inte så bra som jag trodde hade högre förväntningar men så kan det va:)
Imorgon åker jag till mamma och ska vara där i helgen det är ju kul förutom att hon är sjuk men det har ju jag vart med har ju halsfluss men ja går ju på pencellin så det är bra det, Ska gå på det tills på lördag trodde det var fredag men nejnej inte det lördag kväll/natt så tar jag sista pillret skönt det man blir så jävla trött av medicin.

Jaa nu finns det väl inte så mycket att skriv mer hehe
Ska sova snart skriver kanske imorgon det är om man har något lust :P
Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0